..arini aku merasa sungguh sedih kerana Allah.. aku terima seadanya diriku & tanpa mempersoalkan apa yg berlaku pdku neh.. aku percaya pd qada & qadar Allah ats diriku ini.. terima kasih Allah.. terima kasih juga pd para sahabatku yg sentiasa ada dgnku secara langusung @ x lansung.. hnye Allah shj yg dpt membls jasa kalian semua, amin.. (M Fuaat Osman)


Arini..

aku merasa sgt2..

sedeh..

xtau nape..

tp itulah yg aku rskn ketika neh..

hnye Allah shj yg tau apa yg berbuku dlm hatiku neh..

rsnya aku arini mcm dah kene check mate gitu (terduduk)..

xtau nk kata ape lagi..

hurm..

aku melihat ada dua R yg aku kenal & sygi sdg happy dgn life masing2..

yg R satu neh is my ex-gf.. (yeah dia sudah pon bahagia dgn pakwe dia)

yg satu R neh is my best friend now yg sy amt2 sygi (hnye Allah shj tau how i feel abt this R)

aku gembira jika mereka berdua R neh happy, Alhamdulillah..

walaupon aku dirundum malang, muram sepi, sunyi, keseorangan..

hakikatnya aku amt merindui utk kembali berdua (Two is Better Then One gitu)..

itu yg aku hnye mampu utk katakan & luahkan dlm hatiku neh..

hurm..