sowie sgt2 sbbnya dlm sepanjang bulan june neh, aku xde updates blog sbbnya mood aku tgh down sgt2.. xtau nape tp boleh rskn sgt2 start dr minda hingga ke hati aku mmg sgt2 down gitu.. ada mcm2 perkara yg sy xdpt lupakan sepjg bln june neh.. terutama kpd kwn2 bru sy yg telah memulaukan sy dr fb mereka gitu (delete & block) gitu.. nobody was perfect rite?? entahlah mmg begini keadaan sy kerana xkn ada org yg sgt2 memahami aku jika diaorg xmau mengenai aku dgn seadanya gitu.. xpelah mmg aku xdpt nk wat diaorg neh berpuas hati or jaga hati mereka gitu.. cuma apa yg sy kesalkan adalah meke2 neh sume yg delete or block fb sy dr fb meke neh semuanya pergi berlalu cmtuh aje, xde msg yg nk disampaikan pd sy gitu..itu yg membuatkan sy skt hati, sedeh sgt2 dlm hati sy neh.. tp papepon sy bersyukur sekarang kerana sy sudeyyy merasa sedikit kebahagiaan, kegembiraan ats kurniaan ilahi kerana mendpt kwn2 bru yg amt2 memahami sy (heart to heart) gitu even x pernah bersua lagi..Alhamdulillah, syukur kpd Allah..

happiness in chinese