kegembiraanku....



suatu kenikmatan yg paling utama dlm hidupku kerana sebelum neh aku hidup dlm kegelapan & kemurungan gitu (all negative side around me).. tp still aku belum mendpt sepenuhnya... pernah aku mendgr beberape org sahabat sy menyebut " xkan semuanya kau akn dpt & akn membuat kau happy gitu " tp bg sy happy yg hakiki bile aku menghargai setiap ms (saat) yg beri & menggunakkannya dgn sebaik2nya gitu..


kerjayaanku (career)....



neh lagi satu prob yg paling aku takuti if kalo x menjadi gitu >_<
kerana sesungguhnya kerjaya amt penting bagiku utk membentuk sahsiah kematanganku dlm berpikir & menjlnkn tugas dgn penuh dedikasi gitu.. di samping dpt memberi manfaat dlm memberikan sebuah impian dr segi memilik sebuah rmh sendiri (siap dgn kelengkapan rmh semuanya gitu)& kenderaan (kereta) utk keperluan & kesenanganku di kemudian hari..yg penting, org akn tau yg aku sudah berubah & bersedia ke arah kebahagiaan after aku sudeyyy berjaya gitu, amin x2..


kebahagiaanku....



lasty, jodohku gitu...
part neh mmg aku nanti2kan selama neh sebenarnya kerana mmg terdetik setiap saat aku mahu hidup dgn seseorg yg aku begitu syg sekali dgn cara menikahi secara sah & mendpt restu dr kedua belah pihak agr mendpt keberkataan gitu..hidup bahagialah katakan..next step after kawen aje, hope dpt memiliki ank hasil dr perkahwinan yg sah gitu.. tp setiap apa yg berlaku pd diriku sebelum2 neh (kisah silam yg lps2 dgn my ex), sumenya tu ada hikmahnya kerana alku yakin & pasti bahasawanya bila aku sudeyyy bersedia nnt, jodoh ku akn smpi gitu-gitu.. amin x2..

kesimpulannya....



bersabarlah wahai diriku M Fuaat Osman, dlm menghadapi segala dugaan & rintangan yg melnada dlm hati & mindaku la neh.. walaupun luaran aku nmpk ok sht gitu, tp dalaman (hatiku & mindaku) tidak se 'OK' luaran aku gitu.. tp papepon aku bersyukur kerana ada aje yg ambil berat ttg diriku seperti keluargaku ayh, emak, adk beradku, adk angkatku, mak angkatku & kepada semua sahabat2 baikku... dan terutamanya sekali kepada gadis yg paling istimewa utkku iaitu (bernama Norsuliana Bt Mohd Ibrahim - ana) yg tlh byk memberi sokongan moral kepadaku.. tengs yunk!!!! ur best cyg...

bagaimanapun manusia tetap hidup. kadang akan tertawa, kadang harus menangis. bahagia atau sedih barulah kita yang menentukan. seberapa indah hidup yang kita jalani. seberapa berwarna hidup yang kita lalui. barulah kita yang memilih. bersiaplah untuk tertawa. tapi bersiaplah juga untuk menangis. :)