arini aku xtau apa yg berlaku kepada kau disana kerana aku tau kau perlukan waktu untuk be ok balik..agk terkilan & sedey agk arr kn dua kali aku call kau tp kau x angkat phonecall aku...finally kau chat kt FB gtau kt aku yg kau x brpe ok lagi sbb tu xdpt nk angkat phone call aku cmtuh..xpelah aku phm..

papepon yg berlaku pd kau, aku disini akn sentiasa menunggu peluang utk bertemu dgn kau for the firstime bile ada ms yg sesuai cmtuh insyAllah..boleh jumpe dgn yuyu sekali pi tgk wyg ker, mai bowling ker or pi karok sometime huhuhu...

tengkiu so much ana, kerna kau telah mengingatikan aku psl cr kwn yg realiti neh & jgn harapkan kwn dr FB aje semata2...kau org ketiga yg mengatakan cmni pdku selepas adk angkat aku syukriah & my ex.. aku masih lagi ada perasaan tkt (fobia) utk berkwn sbb masih terkenangkan yg kwn yg aku sgt2 trust tu khianati aku cmtuh..pergghhh betapa sktnya hati aku derr..entahlah sbb tu arr aku harap agr jodohku smpi agr ako tidak lagi kesunyian..yeah aku mmg memerlukan sokongan yg padu drpd seorg wanita yg paling istimewa dlm life aku (jodohku).. if dpt nnt, aku xkan sia2 & akn menjaga dgn sebaik2nya insyAllah sbb aku dah anggap sebagai amanat Allah kpdku cmtuh..

terlalu byk side negative seperti kemurungan etc dlm diri aku neh smpi aku xtau how to start to be a friend...agk terasa didlm hati aku sedikit bile kau mengatakan pdku ttg cr kwn neh walaupon ada kebenarannya disitu.. papepon aku merasa gembira dgn life aku.. aku tau ramai diluar sane xkn tau sape aku if aku x promote & show the people who i 'am cmtuh..kata2 neh aku amk drpd my ex aku cmtuh.. walaupon aku still hurt, tp aku percaya disebalik kekecewaan itu terselit kebahagiaan yg sedang menanti aku tanpa aku sangka.. ku serah kpdMU Ya Allah apa yg terbaik & sesuai dgnku ini amin x2..