Wahai gadis yang aku suka, diigti, dirindui & disygi selalu... kadangkala aku berpikir bagaimanakah cara utk membuatkan kau sentiasa happy?? adakah kehadiranku dlm hidupmu membuat kau tidak begitu selesa?? walaupon kita x pernah bersua, tp aku sudah mulai sukakan kau.. kalo boleh sentiasa bersama2 dgn kau cmtuh..mcm xnk lpskn kau pergi gamaknya lah kn hurm..

Ketahuilah, no matter what happen to u.... i always being support u, pray to u agr life u sentiasa diberkati & u sentiasa diberi petunjuk & hidayah kpd Allah.. walaupon aku akui jurang perbezaan dr segi kelakuan yg kadang2 leh ngam2 soiii cmtuh, perangai kita jauh berbeza tp ada kalanya itu akn membuat kita menjadi sempurna bile bersama & start memahami hati budi masing2 all out..



Terus terang aku katakan dihatiku kini kelihatan sedikit demi sedikit ada kau menyinari dlm sanubariku.. cume aku xtdk dpt nk show all kerana tkt dikecewakan lagi.. mmg perit sgt2 rasa.. i thing u pon cmtuh gak kn yunk!!!! tp papepon u dah berikan i peluang to knowing u dgn lbh mendlm..tengkiu very much aku ucpkan.. walaupon keadaan aku la neh agk x stabil dr segi pelbagai sudut seperti mana yg kau ketahui, aku ttp akn sentiasa, suka, syg, igt & hope sgt2 aku dpt memberi cinta sejati aku neh kpd kau agr kau dpt merasa cinta yg ikhlas dgn aku.. aku tidak akan sesekali berputus asa, down or pape shj yg boleh wat diri aku neh nmpk mcm useless & stupid.. sebagai lelaki, aku sentiasa tabah, kuat smgt agr kau tau yg aku neh mmg kuat sbg seorg lelaki bukan seorg budak2..



Kepada kau, wahai norsuliana bt mohd ibrahim (ana) aku tujukan coretan ini pd kau agr kau sentiasa tau & mengerti bahawasanya aku mmg serius dgn apa yg aku ucpkan kpd kau ini kerana ini berdasarkan drpd luahan hati aku sendiri.. bersabarlah syg atas segala sesuatu yg berlaku.. aku tau agk sukar untuk kau lupakan kisah kau dgn ur ex selama 7 thn in the making getting together & byk kenangan yg tlh dibina & dikongsi bersama.. yg paling aku igt kau pernah mengatakan kt post FB kau, yg kau xkn pernah melupakan dia ats sbb ur ex amt2 memahami kau & msk sgt2 dgn perangai kau.. & boleh terima diri & perangai kau seadanya.. kerana sesungguhnya aku tau yg kau akn respect & sygi seseorg yg istimewa itu bile leh tima diri kau, perangai kau, membimbing kau ke jln yg benar terutama dlm soal ugama, respect ibu bapa kau & seudara kau, terutama sekali bile u ada prob, someone itu tau nk make ur happy dgn cara tersendiri..



Lastly aku nk katakan kpd kau....
nadiku sentiasa ada bersama2 dgn kau no matter what happen...
bergembiralah suliana kerana kau kini tidak berseorangan lagi...
kerana kau kini ada aku... smile yunk!!!!!! ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




M Fuaat Osman
coretan hati utk ana
6.07 am
07/07/2010